• SEGMENTY
    • Segment Paliw Płynnych i Chemii
    • Segment Górniczy
    • Segment Hutniczy i Stalowy
    • Segment Energetyczny
    • Segment Rolny i Spożywczy
    • Segment Przewozów Intermodalnych
    • Segment Inwestycji Budowlanych
  • USŁUGI
    • Transport i spedycja produktów
    • Obsługa bocznic kolejowych i terminali
    • Przeładunki, transport i magazynowanie
    • Budowa i serwis infrastruktury kolejowej
    • Recykling, ochrona środowiska i rekultywacja
    • Kruszywa
    • Warsztaty i myjnia cystern
    • Dzierżawa taboru kolejowego
    • Nieruchomości
  • O FIRMIE
    • O CTL Logistics
    • Zarząd CTL Logistics
    • Główni Menedżerowie CTL Logistics
    • Historia CTL Logistics
    • Jubileusz 20 lecia Grupy CTL Logistics
    • Nagrody
    • Certyfikaty
    • Kariera
  • SPÓŁKI
    • CTL Logistics GmbH
    • CTL Północ Sp. z o.o.
    • CTL Maczki-Bór S.A.
    • BielPolLogistics Sp. z o.o.
    • CTL Service Sp. z o.o
    • MB EKO S.A.
  • ESG
    • ESG
    • Projekty ESG
  • AKTUALNOŚCI
  • PRZETARGI
  • REFERENCJE
  • DO POBRANIA
  • KONTAKT
  • Polski
  • English
  • Deutsch
  • Russian
  1. ESG
  2. Projekty ESG

Projekty ESG

Kontakt

CTL Logistics Sp. z o.o.
Michał Fortuński
Dyrektor Marketingu, Rzecznik Prasowy

tel kom.:
668 278 832
Skontaktuj się
System Zarządzania Bezpieczeństwem

Dnia 20 lutego 2009r., decyzją Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego (UTK), Spółka CTL Maczki-Bór uzyskała zatwierdzenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem (Safety Management System – SMS).

Uzyskanie decyzji zatwierdzającej SMS jest wymogiem narzuconym przez Ustawę o Transporcie Kolejowym i rozporządzenia wykonawcze. Nasza decyzja nosiła nr TTN-0211-A-01/09. Byliśmy więc pierwszym zarządcą infrastruktury kolejowej w Polsce, którego System Zarządzania Bezpieczeństwem uzyskał aprobatę UTK - urzędu regulującego i kontrolującego rynek kolejowy w Polsce.

Wydanie decyzji aprobującej SMS pozwoliło nam również jako pierwszym w Polsce złożyć wniosek na uzyskanie Autoryzacji Bezpieczeństwa - dokumentu zastępującego do wtedy obowiązujące Świadectwa Bezpieczeństwa, a będącego elementem koniecznym do prowadzenia działalności gospodarczej polegającej na zarządzaniu i udostępnianiu infrastruktury kolejowej. Również ten wniosek, związany z Autoryzacją Bezpieczeństwa, złożyliśmy jako pierwsi w marcu 2009 roku.



Powrót do ESG
  • Polityka prywatności
  • Mapa serwisu
  • Copyright CTL Logistics
  • ArtGroup
ESG
  • ESG
  • Projekty ESG