Rok 2016 zaczął się dla Grupy CTL Logistics bardzo dobrze. Spółka odnotowała rekordowe wyniki przewozowe w Niemczech i tym samym umocniła swoją obecność na tym wymagającym rynku. – 60-procentowy wzrost pracy przewozowej pokazuje, że tam gdzie liczy się jakość usług, terminowość i elastyczność w podejściu do potrzeb klienta, tam CTL Logistics odnosi spektakularne sukcesy – podsumowuje Jarek Król, prezes zarządu CTL Logistics.
Nowa spółka Grupy CTL Logistics - CTL Logistics S.R.O. - rozpoczęła działalność na czeskim rynku. Powołanie spółki CTL Logistics S.R.O. w Ostrawie otwiera przed Grupą CTL Logistics nowe możliwości w zakresie budowy kompleksowej obsługi logistycznej o międzynarodowym zasięgu.
Tim Hollaway jest związany z branżą przewozów kolejowych w Polsce od 2004 roku. Pełnił min. przez 10 lat funkcję CEO Rail Polska Sp. o.o. oraz współtworzył Związek Niezależnych Przewoźników Kolejowych (ZNPK) - zrzeszenie kolejowych przedsiębiorstw transportowych i logistycznych, którego celem jest ochrona wolnej konkurencji rynku kolejowych przewozów towarowych. Tim Hollaway posiada 20 letnie doświadczenia w zarządzaniu w różnych obszarach sektora kolejowego. Specjalizował się w rozwoju transgranicznych przewozów na linii Niemcy - Polska oraz międzynarodowych i krajowych przewozach intermodalnych.
Jarek Król, dotychczasowy członek zarządu CTL Logistics sp. z o.o., został nowym prezesem spółki. Z dniem 1 kwietnia 2016 roku rezygnację ze stanowiska złożył Jacek Bieczek.
Jacek Bieczek funkcję prezesa zarządu spółki sprawował przez sześć lat. Z Grupą CTL Logistics był związany od 18 lat.
Grupa CTL Logistics konsekwentnie buduje silną pozycję na rynku usług logistycznych. Rok 2015 to rekordowe wyniki niemieckiej spółki CTL Logistics GmbH i utrzymanie statusu liczącego się gracza w Polsce. Podpisane w 2015 roku kontrakty pozwalają z optymizmem patrzeć w 2016 rok, a pierwsze tygodnie roku potwierdzają tendencję wzrostową.
Konsorcjum firm w składzie: CTL Logistics Sp. z o.o. (lider), DB Schenker Rail Polska i Rail Polska dostarczy ok. 5,4 mln ton węgla kamiennego do elektrowni i elektrociepłowni Grupy Tauron.